شبکه اجتماعی میتا

پورتال خبررسانی و اطلاع رسانی میتا

شبکه اجتماعی میتا

پورتال خبررسانی و اطلاع رسانی میتا

شبکه اجتماعی میتا با امکان ایجاد صفحه وب، فروشگاه اینترنتی و گروه‌های گوناگون رایگان با قابلیت ایجاد بلاگ، محصولات، ویدیو،دریافت تبلیغات و کسب درآمد

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وب سایت شخصی

پروژه مناسب سایت های شخصی که دارای کاربری فوق العاده ساده جهت درج و ویرایش محتوا بوده و به جهت سادگی امکان آموزش تلفنی و تحویل سریع حداکثر ظرف 3 روز از جمله ویژگی های این بسته آماده میباشد. که قابلیت استفاده برای اشخاص حقیقی ، شرکت ها ، کارگاه ها و در کل کسب کارهای کوچک را دارد.

 وب سایت های شخصی که توسط گروه وی وب ارائه می شوند دارای قالب / تم کاملا منعطف  که بر اساس نیاز و محتوا شما شکل می گیرد و شما می توانید با بهره گیری از امکانات این سایت اقدام به معرفی و یا  توسعه کسب و کار خود در فضای وب نمائید .

این ساختار به جهت سادگی و بهره گیری از امکانات متنوع  خود می تواند  نیاز گروه های مختلف جامعه از جمله افراد حقیقی شامل پزشکان ، مهندسان ، معلمان ، مشاوران و کلیه کسانی که می خواهند با هزینه اندک اقدام به معرفی خود ، خدمات و  محصولات نمایند . و در این چارچوب فضای کسب و کار خود را توسعه دهند .

همچنین یکی دیگر از کاربرد های این ساختار ایجاد فضای کسب و کار های کوچک خانگی  و عرضه آن در بازار بزرگ وب  با دریافت سفارشات آنلاین  می باشد .

فهرست برخی از امکانات طراحی شده در سایت شخصی به شرح ذیل قابل مشاهده می باشد.

با توجه به تمرکز ویژه  در این شرکت بر روی  تولید وب سایت های شخصی جهت توسعه کسب و کار در فضای وب ، می توانیم  بر اساس نیاز و بودجه مورد نظر راه حل های مختلفی را به شما پیشنهاد دهیم.

برای دیدن دمو بر روی لینک زیر کلیک کنید:

www.darwebonline.ir (link is external)

قیمت:
249000 تومان
  • محمد محمدی