شبکه اجتماعی میتا

پورتال خبررسانی و اطلاع رسانی میتا

شبکه اجتماعی میتا

پورتال خبررسانی و اطلاع رسانی میتا

شبکه اجتماعی میتا با امکان ایجاد صفحه وب، فروشگاه اینترنتی و گروه‌های گوناگون رایگان با قابلیت ایجاد بلاگ، محصولات، ویدیو،دریافت تبلیغات و کسب درآمد

میتا به درد چه کسانی می‌خورد ؟

  • به طور کل میتا برای همه اقشار جامعه که در اینترنت فعال هستند بستری را برای استفاده از مطالب مفید در صفحات و گروه ها و فروشگاه ها فراهم می نماید .

  • مخصوصا کسانی که دارای صفحات وبلاگ در اینترنت هستند و می خواهند دارای یک وبلاگ با قابلیت های یک شبکه اجتماعی را برای خود داشته باشند. واقدام به ایجاد صفحات و گروه های همگانی و خصوصی نمایند و از امکانات تبلیغاتی خود در صفحات و گروه ها برای کسب درآمد استفاده نمایند به ویژه بلاگ های پر بازدید.

  • یا کسانی که می خواهند یک وبلاگ ساده یا پیشرفته داشته باشند.

  • کسانی که می خواهند مطالب خود را بوسیله دسته بندی از طریق صفحات و گروه ها به صورت همگانی و خصوصی در اختیار کلیه کاربران و یا فقط اعضاء صفحه و گروه قرار دهند.

  • کسانی که می خواهند محصولات خود را با ایجاد فروشگاه در معرض دید عموم قرار دهند .

  • کلیه شرکت های که می خواهند بدون پرداخت هیچ هزینه ای اقدام به ایجاد پروفایل ویژه شرکت خود نموده و از امکانات معرفی و تبلیغات میتا برای محصولاتشان بهره‌مند شوند .

امکانات میتا :

  • ایجاد بلاگ و پروفایل شخصی با آدرس قابل تعیین توسط خود کاربر

  • ایجاد صفحات همگانی و خصوصی

  • ایجاد فروشگاه های همگانی و خصوصی

  • ایجاد گروه های همگانی و خصوصی

قابلیت صفحات:

هر کاربر از طریق عضویت در سایت می تواند صفحات مختلفی را به صورت موضوعی ایجاد نماید که در دو حالت متفاوت قابل دسترس می باشند.

  1. صفحات به صورت همگانی : که همه کاربران عضو و غیر عضو امکان مشاهده مطالب آن صفحه را دارند. و فقط مدیر صفحه امکان درج محتوا در صفحه را خواهد داشت.

  2. صفحه به صورت خصوصی : این نوع صفحات برای عموم قابل مشاهده نبوده و در صورت درخواست کاربران و تائید مدیریت صفحه قابل مشاهده برای اعضاء می باشد. و فقط مدیر صفحه امکان درج محتوا در صفحه را خواهد داشت.

قابلیت فروشگاه‌ها :

هر کاربر از طریق عضویت در سایت می تواند فروشگاه های مختلفی را به صورت موضوعی ایجاد نماید که در دو حالت متفاوت قابل دسترس می باشند.

  1. فروشگاه به صورت همگانی : که همه کاربران عضو و غیر عضو امکان مشاهده مطالب آن فروشگاه را دارند. و فقط مدیر فروشگاه امکان درج محتوا در فروشگاه را خواهد داشت .

  2. فروشگاه به صورت خصوصی : این نوع فروشگاه برای عموم قابل مشاهده نبوده و در صورت درخواست کاربران و تائید مدیریت قابل مشاهده برای اعضاء می باشد. و فقط مدیر فروشگاه امکان درج محتوا و محصول در فروشگاه را خواهد داشت.

قابلیت گروه‌ها:

هر کاربر از طریق عضویت در سایت می تواند گروه های مختلفی را به صورت موضوعی ایجاد نماید که در دو حالت متفاوت قابل دسترس می باشند.

  1. گروه به صورت همگانی : که همه کاربران عضو و غیر عضو امکان مشاهده مطالب آن گروه را دارند. و با توجه به اینکه کلیه اعضاء گروه امکان درج محتوا در گروه را دارند ، کلیه کاربران می توانند با درخواست عضویت در گروه با تائید مدیر گروه عضو گروه شده و امکان درج محتوا در گروه برای آن فراهم می گردد

  2. گروه به صورت خصوصی : مطالب این نوع گروه برای عموم قابل مشاهده نمی باشد و با توجه به اینکه کلیه اعضاء گروه امکان درج محتوا در گروه را دارند ، کلیه کاربران می توانند با درخواست عضویت در گروه با تائید مدیر گروه عضو گروه خصوصی شده و امکان مشاهده و درج محتوا در گروه برای آنها فراهم خواهد گردید.

دیگر امکانات میتا :

  • محتوا در میتا می تواند در قالب متن ، تصویر و فایل ویدیوی به صورت نا محدود باشد.

  • در میتا می توانید مطالب کاربران دیگر را دنبال نمائید .

  • در میتا دیگران می توانند مطالب شما را در صفحات خود به راحتی دنبال و مشاهده نمایند.

  • در میتا می توانید برای سایر کاربران پیام های خصوصی ارسال نمائید.

  • در میتا می توانید مطالب دیگران را لایک نمائید.

  • در میتا می توانید در خصوص محتوای خاصی نظر خود را ارائه داده و با دیگران بحث نمائید.

 

تفاوت میتا با سایر شبکه های اجتماعی :

  1. امکان جستجو ازطریق جستجوگر های مانند گوگل ، بینگ ، یاهو و ... از مطالب صفحه ها ، فروشگا ها و گروه های عمومی

  2. امکان مشاهده آخرین اخبار

  3. امکانات رایگان و بدون هزینه برای ایجاد لینک های تبلیغاتی توسط خود کاربر

  4. امکان اخذ تبلیغات برای صفحات و گروه های خود برای کسب درآمد .

  5. امکان تبادل لینک به صورت همزمان با چندین سایت و وبلاگ در ناحیه تبلیغات

  6. کاربر در میتا احساس داشتن سایت شخصی را خواهد داشت و آرشیو مطالب به صورت دسته بندی شده قابل مشاهده است.

  7. انتشار مطالب شما از طریق صفحات سایر کاربران که مطالب شما را دنبال می کنند .

  8. و ...

مثال‌هایی از کاربردهای میتا برای گروه‌های مختلف جامعه :

معلمان یا اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزشی : یک معلم یا استاد دانشگاه می تواند با ایجاد وبلاگ در میتا و ایجاد صفحات و گروه های خصوصی و موضوعی برای هر کلاس یا درس و عضویت خانواده ها و یا خود دانشجویان در صفحات و گروه های خود اقدام به تبادل محتوا و نظرات اعضاء گروه نمایند .

در صفحات فقط امکان درج محتوا توسط خود معلم یا استاد خواهد بود و اعضاء فقط امکان مشاهده خواهد داشت.

در گروه ها علاوه بر خود معلم یا استاد امکان درج محتوا توسط اعضاء وجود دارد تا امکان تبادل نظر بوجود آید.

همچنین یک معلم یا استاد دانشگاه می تواند با ایجاد مطالب در پروفایل خود و یا صفحات و گروه های همگانی اقدام به ارائه نظرات و دیدگاه ها به عموم جامعه نماید .

دانش آموزان و دانشجویان : دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزشی می توانند با ایجاد گروه ها و صفحات خصوصی هر کلاس یا هر درس اقدام به تبادل نظر در خصوص آن درس نمایند . و یا با ارائه مطالب در پروفایل ها و صفحات همگانی خود اقدام به معرفی خود و ارائه دیدگاه ها و نظرات علمی و اجتماعی نمایند.

مدارس / دانشگاه ها / موسسات آموزشی : مکانهای آموزشی می توانند با ایجاد پروفایل برای خود اقدام به معرفی و تبلیغ خود نماید و همچنین با ایجاد صفحات و گروه های خصوصی برای اساتید خود با آنها در ارتباط باشد.

پزشکان / مهندسان/ مشاوران و کلیه کسانی که به نحوی اقدام به ارائه خدمات در جامعه می نمایند : این گروه ها می توانند با ایجاد پروفایل ، صفحات ، فروشگاه ها و گروه های همگانی و خصوصی مانند سایرین اقدام به معرفی خود و خدماتشان در گروه های همگانی و خصوصی نمایند. همچنین می توانند گروه های خاص مشتریان را ایجاد و اقدام به تبادل نظر با مشتریان سابق نمایند. و آنها را از خدمات جدید خود مطلع نمایند .

کارمندان دولت / کارگران و کلیه اقشار حقوق بگیر : آنها می توانند با ایجاد صفحات و گروه های همگانی و خصوصی اقدام به تبادل نظر در خصوص قوانین و مقررات و حوزه های کارکردی خود نمایند .

شرکتها : کلیه شرکتها در حوزه های مختلف می توانند با ایجاد پروفایل برای خود اقدام به معرفی و تبلیغ خود و محصولاتشان نماید و همچنین با ایجاد صفحات و گروه های خصوصی برای کارکنان و مشتریان خود با آنها در ارتباط باشد.

فروشگاه ها : کلیه فروشگاه ها که چه به صورت فیزیکی یا اینترنتی اقدام به فعالیت می نمایند ، می توانند با ایجاد فروشگاه های همگانی اقدام به معرفی و فروش محصولات خود نمایند .

 

و بطور خاص کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ایجاد پروفایل شخصی و ایجاد یک وبلاگ پیشرفته و متفاوت از وبلاگ های کنونی و با دارا بودن قابلیت های شبکه های اجتماعی با ایجاد صفحات ، فروشگاه ها و گروه های همگانی و خصوصی اقدام به معرفی خود ، خدمات ، محصولات و تبادل نظر با سایر گروه های جامعه به صورت همگانی و یا خصوص نمایند .